Bokhandlare

Så nu har jag ett jobb. jag har blivit bokhandlare på nätet. Visst andra drar in de stora stålarna, men är man smart och lite driftig, kan man nog dra in en del stålar. :)
Så för alla er som läser bloggen har jag två erbjudande:
Maria Adolfssons Alla för en. Hennes debutroman och lite av en svensk Sex and the city. :)
Kanske kan bli en julklapp?
Recension: http://www.svd.se/kulturnoje/litteratur/unglitteratur/lattviktigt-men-med-en-riktigt-tung-fragestallning_1157399.svd
Samt en CD-bok till makalöst pris. 209 spänn för Anne Holst: 1222 över havet.
Då har vi bara till sist att presentera min bokhandel. Enkelt och lätt ska det vara att handla böcker på nätet, det är det i min lilla bokhörna. :)
finner du här:
http://www.pocketdirekt.se/shop/shop.php?id=6709e8d64a5f47269ed5cea9f625f7ab
Ha det fint och läs mycket böcker det är bra för knoppen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0